توضیحات آگهی استخدامی:

استخدام سازمان آتش نشانی در کرج سال ۹۴

شهرداری کرج به منظور تکمیل کادر عملیاتی و راننده خودروهای سنگین آتش نشانی در نظر دارد نسبت به جذب ۱۸۵ نیروی آتش نشان (پیمانی) جهت بکارگیری در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این کلانشهر اقدام نماید.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، بکارگیری نیروهای پیمانی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بر اساس مجوزهای صادره از سوی شورای اسلامی شهر و سازمان همیاری شهرداریها و دهیاری های کشور انجام می شود و شرکت کنندگان پس از موفقیت در آزمون های کتبی و عملی و دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی لازم قادر به فعالیت در این نهاد خواهند بود.
بر این اساس، داشتن گواهینامه پایه یک برای متقاضیان دیپلمه استخدام (پیمانی) در سازمان آتش نشانی کرج بزرگ الزامی است و تنها افراد زیر ۳۰ سال سن قادر به ثبت نام اولیه خواهند بود؛ ضمن آنکه جذب نیروها صرفا از بین متقاضیان بومی استان البرز صورت می گیرد. همچنین شرایط سنی برای متقاضیان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم متفاوت است و سن آنها باید زیر ۲۵ سال باشد.
صفحه نام نویسی برای استخدام در سازمان آتش نشانی و آتش خدمات ایمنی شهرداری کرج از تاریخ هشتم الی چهاردهم اردیبهشت ماه جاری در صفحه اصلی پرتال شهرداری کرج به آدرس www.karaj.ir قابل دسترس عموم خواهد بود.
زمان برگزاری آزمون های استخدامی کتبی (علمی) و آمادگی جسمانی (عملی) نیز متعاقبا از طریق سایت مذکور اعلام خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پاسخ معادله را بدهید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.