توضیحات آگهی استخدامی:

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل در نظر دارد جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در بیمارستان شهرستان کوثر از محل مجوز شماره ۶۲۶۵/۲۰۹/ در مورخه ۰۲/‏۱۱/‏۹۵‬ معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و اصلاحات بعدی آن ، تعداد ۲۴ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق امتحان عمومی و پس از طی مراحل گزینش به صورت خرید خدمات از طریق بخش خصوصی (شرکتی) با در نظر گرفتن شرایط مندرج ذیل اقدام به استخدام متصدی خدمات اداری ، مالی ، نگهبان ، راننده و امور خدماتی نماید.

۱- شرایط عمومی پذیرش

۱-۱- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

۲-۱- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۳-۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴-۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (برای مشاغل نگهبان، راننده و امور خدماتی معافیت پزشکی پذیرفته نمی شود)

۵-۱- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و قرص های روانگردان

۶-۱- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر

۷-۱- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که پذیرفته می شوند.

تذکر: پذیرش اولیه قبول شدگان در شغل نگهبان پس از انجام آزمون آمادگی جسمانی براساس ضوابط ابلاغی مرکز حراست وزارت متبوعه انجام می پذیرد.

۲- شرایط اختصاصی

۱-۲- داشتن حداقل سن ۲۰ و حداکثر ۳۵ سال تمام برای کلیه مشاغل تا تاریخ انتشار آگهی

تبصره: داوطلبان ایثارگر تابع مقررات ایثارگران می باشند

۲-۲- برای شغل نگهبان حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر می باشد

۳-۲- داوطلبان شغل راننده و امورخدماتی الزاماً باید بومی شهرستان کوثر باشند.

۴-۲- صرفاً برای مشاغل متصدی خدمات اداری، متصدی خدمات مالی و نگهبان درصورت عدم تکمیل ظرفیت از بین داوطلبان بومی شهرستان کوثر، نسبت به پذیرش از داوطلبان بومی شهرستان خلخال اقدام خواهد شد.

۳- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

۱-۳- مدارک مورد نیاز ثبت نام

الف) برگ تکمیل شده درخواست شغل (با دقت و خط خوانا تکمیل گردد)

ب) رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال) به حساب شماره ۲۱۷۸۵۸۰۸۰۶۰۰۵ نزد بانک ملی شعبه مرکزی اردبیل بعنوان حق شرکت در آزمون. ضمناً ایثارگران ۵۲ درصد مبلغ مذکور را می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند.

ج) دو قطعه عکس ۴×۳ پرسنلی (زمینه سفید)

د)کپی آخرین مدرک تحصیلی

و) کپی کارت ملی (پشت و رو)

ه)کپی تمام صفحات شناسنامه

ی) کپی کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (پشت و رو) (برای مشاغل نگهبان، راننده و امورخدماتی معافیت پزشکی پذیرفته نمی شود)

ن) کپی پشت و رو از گواهینامه رانندگی (ب۲) برای داوطلبان شغل راننده

ل)کپی مدارک دال بر بومی بودن

ف)کپی مدارک دال بر ایثارگری از مراجع ذیربط

م) کپی سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت

تبصره : مدرک تحصیلی، از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد و تطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.

۴- نحوه ثبت نام مقدماتی و مهلت ثبت نام

۱-۴- متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند مدارک لازم (بند۳ این آگهی) را حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخه ۹۶/۱/۱۹ صرفاً با پست سفارشی  به نشانی اردبیل- انتهای خیابان دانشگاه – ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل – اداره کارگزینی دانشگاه به کد پستی ۵۶۱۸۹۸۵۹۹۱ ارسال نمایند.

۲-۴- به مدارک ناقص و مدارکی که بعد از مهلت مقرر به پست تحویل داده شده و یا از هر طریق دیگر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد ضمنًاً مدارک و وجوه واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود.

۵- زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

۱-۵- کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخه (۳۱ و ۹۶/۱/۳۰) در محل شبکه بهداشت و درمان کوثر به آدرس شهرستان کوثر- جنب سپاه پاسداران ،توزیع خواهد شد و همچنین زمان و محل برگزاری آزمون در هنگام دریافت کارت باطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۶- مواد امتحانی آزمون عبارتند از:

۱-۶- امتحان توانمندیهای عمومی برای مشاغل راننده و امورخدماتی شامل : ۱- زبان و ادبیات فارسی ۲- فن آوری اطلاعات ۳ – معارف اسلامی ۴- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانون، در مجموع به تعداد (۶۰) سوال به صورت چهار گزینه ای (یک نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد) طراحی می گردد.

تبصره: اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد امتحان توزیع می شود.

۲-۶- امتحان توانمندیهای عمومی برای مشاغل متصدی خدمات اداری، متصدی خدمات مالی و نگهبان شامل: ۱- زبان و ادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی (عمومی) ۳- ریاضی و آمار ۴- فن آوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانون ، در مجموع به تعداد) ۸۲( سوال به صورت چهار گزینه ای (یک نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد) طراحی می گردد.

تبصره: اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد امتحان توزیع می شود.

۳-۶- امتحان تخصصی صرفاً جهت مشاغل مقاطع تحصیلی دانشگاهی (مشاغل متصدی خدمات اداری، متصدی خدمات مالی و نگهبان) شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مندرج در آگهی به تعداد ۴۰ سوال به صورت چهار گزینه ای (یک نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه می شود) طراحی خواهد شد.

۴-۶- برای داوطلبان مشاغل راننده و امورخدماتی صرفاً سئوالات عمومی پیش بینی گردیده است.

۵-۶- امتیاز سوالات توانمندی های عمومی و تخصصی هر کدام یک نمره و امتیاز مجموع سوالات عمومی با ضریب یک و امتیاز مجموع سوالات تخصصی با ضریب دو مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.

۷- تذکرات آزمون:

۱-۷- ایثارگران شامل جانبازان ، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء ، مفقودین و جانبازان در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی با رعایت قوانین و مقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.

۲-۷- از کل مجوز تخصیص یافته به دانشگاه سی (۳۰) درصد آن برابر قوانین و مقررات برای پذیرش ایثارگران اختصاص می یابد که بیست و پنج (۲۵) درصد آن به جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یکسال اسارت و خواهران و برادران شهداء معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اختصاص می یابد و پنج درصد سهمیه باقیمانده را نیز به رزمندگان باسابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج (۲۵) درصد و آزادگان زیر یک (۱) سال اسارت اختصاص می یابد. در مواردی که نیاز به تخصص دارد رعایت شرایط علمی (شرایط احراز مندرج در آگهی استخدام) الزامی است.

۳-۷- انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۵ درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند، انجام خواهد شد.

۴-۷- پذیرش مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.

۵-۷- جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.

۶-۷- تمامی باقیمانده سهمیه مجوز به داوطلبان بومی شهرستان کوثر و خلخال بارعایت بند ۲/۴ این آگهی و در صورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی و به ترتیب نمره فضلی اختصاص می یابد.

۷-۷- داوطلب بومی شهرستان کوثر به افرادی اطلاق می گردد که به ترتیب واجد یکی از شرایط ذیل باشد الف ( شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی شهرستان کوثر باشد.

ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان شهرستان کوثر باشد. (ارسال تصویر حکم کارگزینی)

ج( داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی)ابتدائی، راهنمایی، دبیرستان( را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان کوثر طی کرده باشد.

د ( داوطلب یا پدر ، مادر و یا همسر وی ، حداقل چهار) ۲( سال سابقه پرداخت حق بیمه اشتغال در شهرستان کوثر را داشته باشند. ) پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است و سابقه پرداخت بیمه درمانی ملاک بومی نمی باشد)

۸-۷- داوطلب بومی شهرستان خلخال صرفًاً برای مشاغل متصدی خدمات اداری، متصدی خدمات مالی و نگهبان به افرادی اطلاق می گردد که به ترتیب واجد یکی از شرایط ذیل باشد:

الف) شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی شهرستان خلخال باشد.

ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان شهرستان خلخال باشد. (ارسال تصویر حکم کارگزینی)

ج) داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدائی، راهنمایی، دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان خلخال طی کرده باشد.

د) داوطلب یا پدر ، مادر و یا همسر وی ، حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه اشتغال در شهرستان خلخال را داشته باشند. ) پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است و سابقه پرداخت بیمه درمانی ملاک بومی نمی باشد)

تبصره ۱: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

۹-۷- داوطلبان منحصراً مجاز به انتخاب یک شغل خواهند بود.

۱۰-۷- مدارک تحصیلی بالاتر یا پائین تر از مقاطع تحصیلی و یا سایر رشته های تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل در این آگهی و همچنین مدارک معادل، برای شرکت در امتحان و پذیرش معتبر نمی باشد.

۱۱-۷- در مواردی که نمره کل دو داوطلب در یک رشته شغلی یکسان و مازاد بر تعداد ظرفیت اعلام شده در این آگهی باشد ،انتخاب از سوی کمیته آزمون دانشگاه خواهد بود.

۱۲-۷- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام ، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد حتی در صورت انعقاد قرارداد ، قرارداد مزبور لغو و بلااثر می گردد.

۱۳-۷- اخذ تأئیدیه مدارک تحصیلی متقاضیان در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه) از سوی دانشگاه صورت خواهد گرفت.

۱۴-۷- انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل مأخوذه در آزمون در رشته شغلی مندرج در آگهی با در نظر گرفتن ظرفیت پیش بینی شده به میزان ۵/۱ برابر تعداد مورد نیاز با رعایت اولویت های مندرج در آگهی صورت می پذیرد. ضمنًاً کسب نمره لازم در آزمون به منزله تائید صلاحیت نهایی نبوده و هیچگونه حقی برای پذیرش داوطلب ایجاد نمی کند .

۱۵-۷- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان امتحان پس از بررسی مدارک و طی مراحل گزینش صورت خواهد گرفت.

تبصره: داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی در مهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه ، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده و از افراد ذخیره بجای وی به هسته گزینش معرفی خواهند شد.

۱۶-۷- پذیرفته شدگان نهایی، متعهد می شوند در شغل و محل جغرافیایی مورد تقاضا خدمت نمایند در غیر این صورت قرارداد آنان لغو و از وجود افراد ذخیره وفق مقررات استفاده می شود.

۱۷-۷- هرگونه اطلاع رسانی در خصوص امتحان از طریق سایت اینترنتی دانشگاه به آدرس www.arums.ac.ir خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.

۱۸-۷- با توجه به این که ملاک ثبت نام از متقاضیان، تکمیل برگ درخواست شغل بصورت خرید خدمات از طریق بخش خصوصی (شرکتی) می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ارسال مدارک قابل پذیرش نخواهد بود.

۱۹-۷- بکارگیری داوطلبان پذیرفته شده صرفاً بصورت خرید خدمات از طریق بخش خصوصی (شرکتی) بوده و هیچگونه رابطه استخدامی با دانشگاه نخواهند داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پاسخ معادله را بدهید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.