توضیحات آگهی استخدامی:

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ ثبت ‌نام و شرکت درآزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال 1395 و همچنین اعلام اصلاحاتی در دفترچه راهنمای ثبت‌نام رشته‌ شغل‌محل های دانشگاه های علوم پزشکی در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور

 

پیرو انتشار اطلاعیه‌ مورخ 95/7/10 بدین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال 95 می رساند ثبت‌‌نام این آزمون برای جذب نیروی پیمانی از روز یکشنبه مورخ 1395/7/18 لغایت روز شنبه مورخ 95/7/24 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  آغاز خواهد شد. لذا از متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در آزمون مذکور دعوت به عمل می آید به منظور کسب اطلاعات و جزییات مربوط به رشته‌ها و شغل محل های استخدام به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور که از روز یکشنبه مورخ 1395/7/18 بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی قرار داده خواهد شد، مراجعه نمایند. لازم به توضیح است که تاریخ ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

همچنین داوطلبانی که قبلاً در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت‌نام نموده‌اند، با عنایت به شرایط و ضوابط و رشته‌ها و شغل محل های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش در صورت علاقمندی می توانند با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و یا تغییر آزمون خود از ثبت‌نام قبلی به ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایند. با توجه به اینکه آزمون های مذکور همزمان برگزار خواهد شد؛ لذا امکان ثبت‌نام داوطلبان همزمان برای هر دو آزمون میسر نبوده و داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از آزمون های مذکور خواهند بود.

ضمناً با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصلاحات ذیل در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون دانشگاه‌های علوم پزشکی به شرح ذیل صورت گرفته است. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، با توجه به توضیحات ذیل در صورت تمایل، نسبت ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

1-رشته تحصیلی تغذیه (کد 30300) با مقطع تحصیلی لیسانس و کد شرایط احراز 243 به شغل محل 12035 (خوشه شغلی کارشناس تغذیه) اضافه می گردد.

2-مقطع تحصیلی فوق لیسانس به رشته‌های تحصیلی پرستار مراقبت های ویژه (کد 32305)، داخلی و جراحی (کد 32414)، کودکان (کد 32415) و سلامت جامعه و روان (کد 32416) به کد شغل محل 13190 با کد شرایط احراز 160 اضافه می گردد. 

3-رشته تحصیلی حسابداری (کد 30408) با مقطع لیسانس به شغل محل 12383 (خوشه شغلی امور مالی) با کد شرایط احراز 23 اضافه می گردد.

در پایان مجدداً یادآوری می شود که ثبت‌نام در آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی کشور و دانشگاه های علوم پزشکی تا پایان روز شنبه مورخ 95/7/17 خواهد بود و قابل تمدید نمی باشد.

تاریخ برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ 1395/8/21 خواهد بود. 

 جهت دریافت دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید
 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پاسخ معادله را بدهید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.