توضیحات آگهی استخدامی:

استخدام سازمان آتش نشانی کردستان سال ۹۴

 

قبل از ثبت نام به نکات ذیل توجه فرمایید:
۱-اکیدا توصیه می گردد به منظور جلوگیری ازتضییع حق خود قبل از اقدام به ثبت نام فایل کامل آگهی را از لینک ذیل دریافت نموده و پس از مطالعه دقیق و کامل مفاد آگهی و مشخص نمودن وضعیت خود با توجه به مفاد آگهی و همچنین توجه به نکات مندرج در سامانه در حین ثبت نام با دقت فرم را تکمیل نمایید.
۲- ثبت نام نهایی منوط به دریافت کد رهگیری می باشد. بنابراین ثبت نام شما در صورتی موفقیت آمیز بوده که کد رهگیری خود را از سامانه دریافت نمایید.
۳-لازم به ذکر است قبل از انجام ثبت نام داوطلب باید نسبت به تهیه کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ سیصد هزار ریال که حاوی نام کاربری و رمز عبور جهت ثبت نام می باشد را از طریق این سامانه و لینک “خرید کارت اعتباری ثبت نام” با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب که رمز دوم آن ها فعال شده است، اقدام نماید.
۴-اکیدا توصیه می شود به هیچ وجه اطلاعات کارت بانکی خود را در اختیار افراد غیر قرار ندهید و شخصا نسبت به تکمیل اطلاعات در سایت بانک اقدام نمایید. مسئولیت حفظ و نگهداری از تمامی اطلاعات محرمانه داوطلب از قبیل کارت اعتباری، کد رهگیری و سایر اقلام بر عهده داوطلب می باشد.
۵- سامانه پیامک به شماره ۳۰۰۰۷۴۲۹۲ به منظور اطلاع رسانی به داوطلبان استفاده خواهد شد. لذا به منظور دریافت پیامک از این سامانه قبل از ثبت نام ابتدا مطمئن شوید که قبلا غیرفعالسازی پیامک های تبلیغاتی را برای خط همراه خود تنظیم ننموده باشید. برای فعالسازی دریافت پیامک خطوط همراه اول عدد ۲ را به شماره ۸۹۹۹ ارسال نمایید و برای خطوط ایرانسل با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و از اپراتور درخواست نمایید
۶- دقت فرمایید استانداری و یا هر یک از مجریان آزمون به هیچ عنوان نیازی به کد رهگیری و یا اطلاعات کارت بانکی واعتباری شما ندارند، بنابراین به هیچ عنوان به تماس هایی که این موارد را درخواست می نمایند، پاسخ نداده و مراتب را به مسئولین ذیربط سریعا اطلاع دهید.

جدول مشاغل عملیاتی آتش نشانی مورد نیاز شهرداری های سنندج، کامیاران و سروآباد

ردیف رشته شغلی محل جغرافیایی خدمت تعداد جنسیت شرایط احراز
۱ کاردان آتش نشانی شهرداری سنندج ۲۶ فقط مرد

دارا بودن گواهینامه فوق دیپلم در تمامی گرایش های یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت امور امداد، ایمنی و آتش نشانی، مدیریت عملیات حریق و حوادث، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق، امداد و نجات، بهداشت حرفه ای، تربیت بدنی، برق، تاسیسات، مکانیک، مخابرات، کامپیوتر

* دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه دو برای داوطلبین این رشته شغلی الزامی است.

شهرداری سنندج ۴ فقط زن
۲ راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین شهرداری سنندج ۱۵ فقط مرد

دارا بودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه و یا دارا بودن گواهینامه فوق دیپلم در تمامی گرایش های یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت امور امداد، ایمنی و آتش نشانی، مدیریت عملیات حریق و حوادث، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق، امداد و نجات، بهداشت حرفه ای، تربیت بدنی، برق، تاسیسات، مکانیک، مخابرات، کامپیوتر

* دارا بودن گواهینامه رانندگی صرفاً پایه یکم (مجاز رانندگی با خودروهای باربری بیش از ۶ تن و خودروهای مسافربری بیش از ۲۶ نفر) برای داوطلبین این رشته شغلی الزامی است.

  راننده وسایط نقلیه آتش نشان شهرداری سروآباد ۲ فقط مرد
  راننده وسایط نقلیه آتش نشان شهرداری کامیاران ۳ فقط مرد

 افرادی که مقطع تحصیلی یک مقطع بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده دارند می توانند مشروط به ارائه تعهد نامه مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون شرکت نمایند. 

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پاسخ معادله را بدهید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.