توضیحات آگهی استخدامی:

استخدام پیمانی در شهرداری های استان کرمانشاه

استانداری کرمانشاه برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای شهرهای جوانرود؛ روانسر؛ شاهو؛ سنقر؛ بیستون؛ سطر؛ تازه‏آباد؛ حمیل؛ ازگله و گهواره از محل مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ تاریخ ۹۴/۰۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ تاریخ ۹۴/۰۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور موضوع جذب نیروی انسانی و نامه شماره ۳۵۸۹۶ مورخ ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ سازمان شهرداریهاو دهیاریهای کشور، تعداد ۲۲ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید.

ردیف رشته شغلی محل جغرافیایی خدمت تعداد (نفر) جنسیت شرایط احراز
۱ مهندسی راه و ساختمان شاهو ۱ مرد / زن دارابودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی عمران (گرایش مهندسی و مدیریت ساخت، گرایش سازه، گرایش سیستمهای اطلاعات جغرافیایی، عمران) مدیریت پروژه و ساخت ، طراحی محیط
حمیل ۱ مرد / زن
سطر ۱ مرد / زن
سنقر ۱ مرد / زن
تازه آباد ۱ مرد / زن
۲ مسئول خدمات مالی جوانرود ۱ مرد / زن دارابودن گواهینامه فوق دیپلم در رشته تحصیلی حسابداری (کلیه گرایش ها)
بیستون ۱ مرد / زن
حمیل ۱ مرد / زن
۳ کارشناس حقوقی روانسر ۱ مرد دارابودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در رشته تحصیلی حقوق (گرایش حقوق عمومی، حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق ثبت اسناد و املاک)
۴ کارشناس شهرسازی روانسر ۱ مرد / زن دارابودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی شهرسازی- برنامه ریزی شهری و منطقه ای- مدیریت شهری- برنامه ریزی منطقه ای- طراحی شهری- مهندسی شهرسازی-جغرافیا و برنامه ریزی شهری
سنقر ۱ مرد / زن
۵ مهندسی راه و ساختمان جوانرود ۱ مرد / زن دارابودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در رشته ی تحصیلی مهندسی نقشه برداری
۶ کارشناس محیط زیست سنقر ۱ مرد / زن دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی محیط زیست(گرایش ارزیابی و آمایش سرزمین؛مهندسی طراحی محیط زیست)- محیط زیست(گرایش برنامه ریزی)- برنامه ریزی ؛مدیریت و آموزش محیط زیست- طراحی محیط زیست- مهندسی عمران گرایش محیط زیست- مهندسی منابع طبیعی (گرایش محیط زیست)
۷ کارشناس تحلیلگر سیستم سنقر ۱ مرد / زن دارابودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در رشته‏های تحصیلی مهندسی کامپیوتر(کلیه گرایشها)- مهندسی فناوری اطلاعات–مهندسی صنایع (کلیه گرایشها)
۸ متصدی امور دفتری بیستون ۱ مرد / زن دارا بودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه-دارابودن گواهینامه فوق دیپلم در یکی از رشته های حسابداری (کلیه گرایشها) کامپیوتر (کلیه گرایش ها ) فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات و ارتباطات – مدیریت(کلیه گرایش ها)
ازگله ۱ مرد / زن
جوانرود ۱ مرد / زن
۹ کاردان آتش نشان گهواره ۱ مرد دارا بودن گواهی نامه فوق‌دیپلم در تمام گرایش‌های یکی از رشته‌های مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت امور امداد، ایمنی و آتش‌نشانی، مدیریت عملیات حریق و حوادث، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق، امداد و نجات، بهداشت حرفه‌ای، تربیت بدنی، برق، تاسیسات، مکانیک، مخابرات، کامپیوتر
*دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه دو یا پایه سه جدید برای داوطلبین این رشته شغلی الزامی است.
۱۰ اتش نشان (راننده) بیستون ۱ مرد – دارا بودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه یا فوق‌دیپلم در تمام گرایش‌های یکی از رشته‌های مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت امور امداد، ایمنی و آتش‌نشانی، مدیریت عملیات حریق و حوادث، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق، امداد و نجات، بهداشت حرفه‌ای، تربیت بدنی، برق، تاسیسات، مکانیک، مخابرات، کامپیوتر* دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه یک برای وسایل نقلیه موتوری با حداکثر مجموع وزن و ظرفیت بار بیش از ۶ تن برای داوطلبین این رشته شغلی الزامی است.
تازه آباد ۲ مرد
گهواره ۱ مرد

الف- شرایط عمومی

۱. داشتن حداکثر سن بشرح بند های ذیل در اولین روز ثبت نام.
– رشته شغلی کاردان آتش نشان: داشتن حداکثر ۲۵ سال تمام سن در اولین روز ثبت نام.
– رشته شغلی آتش نشان راننده : داشتن حداکثر ۳۰ سال سن در اولین روز ثبت نام.
– سایر رشته های تخصصی: داشتن حداکثر ۳۵ سال سن در اولین روز ثبت نام.
۲. داشتن تابعیت ایران.
۳. دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت قانونی برای مردان ( برای رشته های شغلی آتش نشان و آتش نشان راننده دارا بودن کارت معافیت غیرپزشکی الزامی است)
۴. عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی.
۵. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر.
۶. نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی.
۷. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می شود.
۸. دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی مقطع ذکر شده در شرایط احراز
۹. اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۱۰. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
تبصره- شرکت شهرداران و دهیاران فعلی به شرط دارا بودن شرایط مربوط در آزمون استخدامی بلامانع است.

ب- شرایط اختصاصی

۱. داوطلبان نمی¬توانند از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه های اجرایی و بازنشسته یا بازخرید خدمت باشند.
۲. پذیرفته¬شدگان نهایی موظفند حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز کاری پس از اعلام رسمی استانداری نسبت به ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده و ارائه تعهد محضری برای هفت سال مبنی بر عدم هرگونه انتقال و ماموریت به سایر شهرداری¬ها و سازمان¬¬های وابسته و نیز دستگاه¬های اجرایی دیگر اقدام نمایند. عدم مراجعه و ارائه مدارک لازم در مهلت مقرر به منزله انصراف وی از استخدام تلقی خواهد شد.
۳. موارد زیر به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف- داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل ( از تاریخ ۱۳۵۹/۶/۳۱ تا تاریخ ۱۳۶۷/۵/۲۹ ) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
ب- اعضای خانواده شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها، جانبازان (همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال.
ج- داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروه‏های ضد انقلاب درآمده‏اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه.
د- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه، موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه دولتی ، شهرداری ها ، موسسات و شرکت های تابعه و وابسته به آن موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است و همچنین موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها. لازم به ذکر است سابقه خدمتی افراد در شرکتهای طرف قرارداد با شهرداری ها مشمول امتیازات این بند نمی‏باشد. ( به استثناء کارکنانی که بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه در شرکتهای طرف قرارداد با شهرداری که تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ در شهرداری اشتغال داشته‏اند).
تبصره – طول مدت خدمت نظام وظیفه داوطلبان به حداکثر سن داوطلبان اضافه نخواهد شد.
۴. داوطلب بومی: به داوطلبی گفته می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد.
– شهر محل صدور شناسنامه داوطلب یا همسر وی با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد .
– داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی ( ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه ) را به صورت متوالی یا متناوب در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
– همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل و یا بازنشسته ) که شهر محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهر محل مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.
– داوطلب یا پدر ،مادر و یا همسر وی ،حداقل چهار(۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند .پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
تبصره ۱- مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.
تبصره ۲- در صورتیکه شهرداری متقاضی استخدام، در شهرستان یا استانی قرار داشته باشد که شهر داوطلب در آن شهرستان و یا استان واقع باشد، داوطلب به ترتیب مشمول مزایای داوطلبین بومی شهرستان و استان خواهد بود.

ج- ثبت نام و مدارک مورد نیاز

۱. داوطلبین می‏توانند تنها در یک رشته شغلی و در شهرهای مختلف استان به ترتیب اولویت حداکثر تا سه محل جغرافیایی مورد تقاضا را انتخاب و از طریق سایت استانداری کرمانشاه به آدرسwww.ostan-ks.ir ثبت‏نام کنند.
۲. شروع ثبت نام از ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ به مدت حداکثر ۱۰ روز می باشد.
۳. داوطلبان استخدام می‏بایست عکس پرسنلی ۴*۳ خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت jpg و حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت در رایانه اسکن نموده و آنرا در قسمت مربوط در سایت وارد نمایند.
۴. پرداخت وجه به مبلغ سیصد و هفتاد هزار (۳۷۰.۰۰۰) ریال به حساب اعلامی به نام سازمان همیاری شهرداری های استان کرمانشاه به صورت اینترنتی از طریق کارت بانکهای عضو شتاب به عنوان حق شرکت در آزمون استخدامی داوطلبان استخدام (ایثارگران از پرداخت ۵۰% مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از واریز وجه مذکور معاف می‏باشند) و نهایتا پس از بررسی مجدد صحت اطلاعات درج شده و تایید مراتب توسط سایت، شماره رهگیری خود را برای پیگیری مراحل بعدی آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه اخذ و نزد خویش نگهداری نمایند.
۵. کارت ورود به جلسه آزمون استخدام روز شنبه مورخ ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ از طریق وب‏سایت استانداری به آدرسwww.ostan-ks.ir به داوطلبان ارائه می شود.
۶. زمان برگزاری آزمون و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج خواهد شد.
۷. داوطلبان می‏بایست اطلاعات مورد نیاز را در سایت و در قسمت‏های مربوطه درج نموده و قبل از اعلام نتایج مدارک لازم به شرح زیر جهت تطبیق با اطلاعات زمان ثبت نام به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ارسال نمایند (زمان ارسال مدارک متعاقبا اعلام خواهد شد):
– تکمیل فرم درخواست شغل از طریق سایت
– تصویر آخرین مدرک تحصیلی
– تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات کلیه صفحات )
– تصویر کارت ملی (پشت و روی کارت)
– تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت برای آقایان( برای رشته های شغلی آتش نشان و آتش نشان راننده ارائه کارت معافیت غیر پزشکی الزامی است)
– مستندات ایثارگری و سوابق پرداخت بیمه شاغلین در شهرداری ها ، سازمان های وابسته و دهیاری ها
– مستندات استفاده از سهمیه معلولین

د- مواد آزمون تخصصی

آزمون تخصصی در هر عنوان رشته شغلی به صورت چهار گزینه‏ای و به تعداد ۱۲۰ سوال شامل ۹۰ سوال به صورت کاربردی و تخصصی در شغل مربوط و ۳۰ سوال برای سنجش هوش، سرعت، دقت و استعداد یادگیری با احتساب نمره منفی طراحی می‏گردد.(سقف امتیاز آزمون تخصصی ۱۰۰ می باشد و به ازای هر سه پاسخ غلط یک نمره منفی در نظر گرفته می شود).

ه – اعلام نتایج

اسامی داوطلبان پذیرفته شده برای شرکت در مصاحبه در سایت رسمی استانداری کرمانشاه به آدرس www.ostan-ks.ir بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.
۱. اسامی داوطلبان پذیرفته شده برای شرکت در مصاحبه تخصصی (ویژه پست‏های کارشناسی) یا آزمون عملی (ویژه پست‏های آتش‏نشانی) در سایت رسمی استانداری کرمانشاه بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.
۲. امتیاز آزمون تخصصی کارکنان شاغل(در شرکت‏های طرف قرارداد شهرداری تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ و قراردادی) در شهرداری شهر متقاضی استخدام یا سربازان وظیفه که دوران خدمت سربازی خود را به صورت کامل (بدون دربافت معافیت و کسر خدمت ) و منع انضباطی به صورت امریه به عنوان سرباز آتش نشان در آتش‏نشانی گذرانده‏اند به ازای هر سال خدمت ۳ درصد تا سقف ۲۵ درصد و برای کارکنان شاغل (در شرکت‏های طرف قرارداد شهرداری تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ و قراردادی) شهرداری‌های شهرستان همان شهر به ازای هر سال سابقه خدمت ۲.۵ درصد تا سقف ۲۰ درصد و برای کارکنان شاغل (در شرکت های طرف قرارداد شهرداری تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ و قراردادی) در شهرداری های استان همان شهر به ازای هر سال سابقه خدمت ۲% تا سقف ۱۸% درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهایی آزمون تخصصی قرار می‌گیرد. اعمال امتیاز مربوطه برای کارکنان دارای قرارداد مستقیم با شهرداری مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در واحد ها یا سازمان های آتش نشانی شهرداریها تا ۱۲۰ روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون تخصصی و کتبی می‏باشد.
۳. امتیاز آزمون تخصصی داوطلبان بومی شهر متقاضی استخدام در ۱.۱۵ و داوطلبان بومی شهرستان شهر متقاضی استخدام در ۱/۱ ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می‏گیرد.
۴. امتیاز آزمون تخصصی دهیاران در یکی از دهیاری‏های استان شهر متقاضی استخدام به ازای هر سال سابقه خدمت با تائید بخشدار ذیربط ۳% درصد تا سقف ۲۰ درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می‏گیرد.
۵. امتیاز آزمون تخصصی شهرداران که در یکی از شهرهای آن استان شهردار بوده‏اند به ازای هر سال سابقه خدمت با تائید استانداری ۳% درصد تا سقف ۲۵ درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می‏گیرد.
۶. امتیاز آزمون تخصصی فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت و یا از کارافتاده کلی دائم حین خدمت شهرداری در ۱.۲ ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می‏گیرد.
۷. در صورتی که داوطلبان مشمول بیش از یک امتیاز از مزایای پیش‏بینی شده در مواد ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۶ این آگهی شوند. بالاترین امتیاز برای آنها مبنای محاسبه قرار خواهد گرفت.
اسامی داوطلبان پذیرفته شده برای شرکت در مصاحبه یا آزمون عملی در سایت رسمی استانداری کرمانشاه بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.
و– تذکرات

۱. پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی به ایثارگران و خانواده‌های آنان شامل رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها و همسر و فرزندان آنان، آزادگان کمتر از یکسال اسارت و همسر و فرزندان آنان، جانبازان و همسر و فرزندان آنان و خواهران و برادران شهداء اختصاص دارد. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده ( ۵% ) به ترتیب امتیاز کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که حد نصاب لازم در آزمون تخصصی (کتبی) و موفقیت در مصاحبه را کسب نموده باشند و مراحل مربوط را با موفقیت طی نموده باشند انجام خواهد شد.
۲. داوطلبان شاغل در شهرداری‌ها مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در ‌شهرداری تا ۱۲۰ روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون تخصصی و کتبی از اولویت استخدام برخوردارند.
۳. دهیاران، شهرداران، فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت در شهرداری‌ یا سازمان‌های وابسته، یا فرزندان کارکنان از کارافتاده کلی دائم حین خدمت در شهرداری‌ یا سازمان‌های وابسته، افراد بومی شهر، شهرستان و استان شهر متقاضی استخدام از اولویت استخدام برخوردارند.
۴. نمره نهائی داوطلب از مجموع امتیاز آزمون تخصصی با ” ضریب ۲ ” و امتیاز مصاحبه با ” ضریب ۱ ” محاسبه می‏شود.
۵. در صورت مساوی بودن نمره نهائی کسب شده داوطلبان، اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با شاغلین قراردادی و بومی شهرداری، شهرستان و استان می‌باشد.
۶. داوطلبان می توانند حداکثر ظرف مدت دو هفته پس از اعلام نتایج، اعتراض خود را به استانداری برای بررسی و اعلام نظر ارائه نمایند. (پس از مدت مذکور به هیچ عنوان اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد)
۷. چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.
۸. به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایین‏تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته های غیرمرتبط و معادل( به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند وگواهی مبنی بر ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۹. انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون تخصصی، مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت.

برای ثبت نام یا اصلاح اطلاعات اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آگهی استخدام در سایت استانداری کرمانشاه اینجا کلیک نمایید


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پاسخ معادله را بدهید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.