توضیحات آگهی استخدامی:

شرایط و منابع آزمون شنبه ۱۰ مرداد اعلام میشود

 وزیر آموزش و پرورش گفت : ثبت‌نام از متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۱۱ تا ۱۷ مرداد و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد.
علی اصغر فانی افزود : شرایط و منابع این آزمون شنبه ۱۰ مرداد از طریق پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش و سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
وی تاکید کرد : آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۷ شهریور برگزار می‌شود و ۵ هزار نفر پس از موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.
وی افزود : پذیرفته شدگان این آزمون یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش خواهند دید و از مهر ۹۵ وارد مدارس می شوند.


سهم ۱۰۰۰ نفری استخدام معلمان آموزش ابتدایی در آموزش و پرورش

 مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: سهم آموزش ابتدایی در استخدام ۵۰۰۰ معلم در آموزش و پرورش حدود ۱۰۰۰ نفر است.
صادق‌پور اظهارداشت: درحال حاضر این وزارتخانه با اضافه شدن سال تحصیلی ششم به مقطع ابتدایی با کمبود  قابل توجه معلم روبرو است که این تعداد استخدام‌ها پاسخگوی نیاز دوره ابتدایی نخواهد بود.

وی عنوان کرد: اولویت گزینش در آزمون استخدامی دوره ابتدایی با فارغ التحصیلان گرایش‌های مختلف رشته علوم تربیتی است.
مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش ابتدایی گفت: ما تلاش کرده‌ایم با بهره‌گیری از سایر روش‌ها از جمله اضافه کاری، حق التدریس، تدریس مدیر و معاون و حفظ بازنشستگان، کمبود نیروی موجود را در این مقطع جبران کنیم.

صادق‌پور، گفت: در حال حاضر هفت میلیون و ۱۹۴ هزار دانش آموز با حضور ۳۸۰ هزار نفر معلم در مدارس کشور در حال تحصیل هستند که بیشترین تعداد دانش آموزان مربوطه به پایه اول ابتدایی است.

وی از رشد یک و نیم درصدی دانش آموزان  پایه اول ابتدایی در سال‌های اخیر خبر داد و تصریح کرد: نورم رشد تعداد دانش آموزان پایه اول ابتدایی در کشور حدود یک و نیم درصد است که در این بین استان سیستان و بلوچستان با رشد چهار درصدی در صدر جدول رشد تعداد دانش آموزان پایه اول ابتدایی قرار دارد.

مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش، توسعه گفتمان‌های اتاق معلمان را از دغدغه‌های خود عنوان و خاطرنشان‌کرد: گفت‌وگوی اتا‌ق‌های معلمان موضوع مهمی است که در کشورهایی همچون ژاپن مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی افزود: در این کشورها محوریت گفت‌وگوهای این اتاق‌ها بر روش‌های موثر تدریس، موارد ارزشمند برای آموزش‌، نتایج کنکورها و .. است و ضروری است ما نیز به طور دقیق بررسی کنیم که معلمان ما در اتاق‌های گفت‌وگو بر چه مباحثی تاکید دارند.
صادق پور، با اشاره به ضرورت توجه به تکنولوژی آموزشی در دوره ابتدایی گفت: طبق صحبت‌های صورت گرفته با دانشگاه فرهنگیان مقرر شده است سرفصل‌های مرتبط با تکنولوژی آموزشی در رشته‌های مختلف این دانشگاه گنجانده شود.
وی گفت: فراموش نکنیم که تا زمانی که نتوانیم درون دادها را تقویت کنیم بدون شک برون داد‌ها بر ما حکمرانی خواهند کرد که مهمترین این درون دادها در نظام آموزش و پرورش طرح درس می‌تواند باشد.

 


اطلاعیه استخدام معلمان تا دو روز دیگر

حجت الاسلام مصطفی ناصری زنجانی روز چهارشنبه در نشست خبری با بیان اینکه این اجلاس با شعار تحول آموزش و پرورش امروز، بالندگی فردا کار خود را آغاز می کند، اظهار داشت: سخنرانان اصلی این اجلاس رییس جمهوری، رییس قوه مقننه و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند.
وی ادامه داد: در کنار سخنرانی ها، ۱۲ کارگروه تخصصی نیز متناسب با ضرورت ها و نیازهای وزارت آموزش و پرورش طراحی شده است که هر کارگروه با ریاست یکی از معاونان وزارتخانه به بحث و بررسی موضوعات تعیین شده می پردازند.
رییس ستاد مرکزی سی و دومین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش کشور به موضوعات کارگروه های تخصصی اشاره کرد و گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه ششم توسعه، راهکارهای توسعه و ارتقای سلامت و تربیت بدنی دانش آموزان، نقش فضاهای آموزشی و پرورشی در ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت و اقتصاد آموزش و پرورش و معیشت معلمان از جمله این موضوعات است.
ناصری زنجانی همچنین راهکارهای چابک سازی نظام اداری و کاهش تمرکز در آموزش و پرورش، نحوه انتخاب معلمان نمونه در برنامه ششم توسعه، همسویی محتواهای آموزشی با برنامه درسی ملی، راهکارهای توسعه عدالت آموزشی و پرورشی و بررسی شیوه های موثر در پرورش صحیح دانش آموزان را از دیگر موضوعات قابل بحث و بررسی در کارگروه ها عنوان کرد.
وی یادآورشد: با برگزاری این اجلاس تلاش بر این است تا ضمن مطرح کردن اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه و جلب مشارکت های مردمی، از نظرات و تجربیات جدید مدیران و روسای شهرستان ها و استان ها نیز بهره گرفته شود.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: دبیرخانه دائمی اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش کشور که از سال گذشته شکل گرفته در فراخوانی از همکاران فرهنگی خواست تا آخرین و جدیدترین یافته های خود در رابطه با مسایل مختلف تعلیم و تربیت را در اختیار دبیرخانه قرار دهد.
ناصری زنجانی اظهار کرد: بر این اساس، یکصد تجربه به دبیرخانه ارسال شد که قرار است در اجلاس سی و دومین از هر استان یک تجربه برگزیده ارایه شود تا دیگر همکاران نیز در جریان ایده ها و تجربیا جدید قرار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه اجلاس، نمایشگاهی از دستاوردها و ابتکارات و مطالبات جدید استان ها در یک سال گذشته برگزار می شود.

* اطلاعیه استخدام آموزش و پرورش دو روز دیگر اعلام می شود

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: هنوز برخی ریزه کاری ها در خصوص برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه باقی مانده و ما منتظر اعلام شرایط استخدام از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی هستیم.

ناصری زنجانی اظهار داشت: هنوز شرایط برگزاری این آزمون اعلام نشده اما اطلاعیه آن حداکثر تا دو روز آینده منتشر می شود.
وی ادامه داد: سهمیه های در نظر گرفته شده برای هر استان را مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش تعیین می کند.

* تمامی فرهنگیان بازداشتی آزاد شدند

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در خصوص بازداشت برخی فرهنگیان در تجمع روز ۳۱ تیرماه جلوی مجلس شورای اسلامی گفت: در همان روز تجمع وزیر آموزش و پرورش شخصا دست به کار شد و افراد دستگیر شده آزاد شدند.
ناصری زنجانی اظهار داشت: اگر برخورد خشن و ناملایمی با همکاران فرهنگی صورت گرفته جای تاسف دارد و این کار مورد تایید ما نیست و اگر این کار به عمد بوده آن را محکوم می کنیم.
وی اضافه کرد: اما دراین میان سه نفر از همکاران فرهنگی که در سال های ۸۸ و ۸۹ محکومیت هایی داشته اند و قبلا درخواست عفو آنها به رییس قوه قضاییه ارایه شده بود، بر اساس قوانین و مقررات حکم قضایی آنها صادر شده است و ارتباطی به مساله تجمع روز ۳۱ تیرماه ندارد.
ناصری زنجانی خاطرنشان کرد: هر معلمی در صورت مرتکب شدن جرمی باید همانند دیگر قشرهای جامعه مجازات شود و این مساله جدای از توجه به شان و جایگاه مقام معلم است.

 

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (تکذیب اطلاعیه آزمون)

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (تاریخ شروع ثبت نام ۱۱ مرداد)

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (آزمون استخدام در تابستان)

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (برگزاری آزمون قطعی است)

استخدام آموزش و پرورش سال 94 ( تازه ترین اخبار )

استخدام آموزش و پرورش سال 94 (اعلام زمان استخدام)

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (آخرین خبر وضعیت برگزاری آزمون)

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (برگزاری آزمون در مرداد ماه)

 استخدام آموزش و پرورش سال 94 (استخدام 5 هزار نیرو)

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (صدور مجوز برگزاری آزمون)

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (خبر وضعیت برگزاری آزمون)

آخرین جزییات از شرایط برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

استخدام آموزش و پرورش (استخدام 5 هزار فرهنگی)


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پاسخ معادله را بدهید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.