توضیحات آگهی استخدامی:

تکذیب اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خبر درج اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان در روزهای پنجم و ششم مرداد را تکذیب کرد.

حسین توکلی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: طبق توافقی که با وزارت آموزش و پرورش شده قرار است آزمون استخدامی این وزارتخانه را سازمان سنجش برگزار کند اما تاکنون هیچ اطلاعیه ای را این سازمان منتشر نکرده است.

وی همچنین ضمن تکذیب اعلام زمان ثبت نام و آزمون برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش که برخی خبرگزاری ها آن را ۱۱ تا ۱۷ مرداد اعلام کرده اند افزود: آزمون استخدامی شهریور برگزار می شود ولی زمان ثبت نام آن هنوز مشخص نشده است.

برخی خبرگزاری ها روز گذشته به نقل از رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از درج اطلاعیه آزمون استخدامی آزمون و پرورش توسط سازمان سنجش خبر دادند و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را ۱۱ تا ۱۷ مرداد و زمان برگزاری این آزمون را ۲۷ شهریور اعلام کردند.

معاون رسانه ای اداره کل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نیز در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اعلام هر گونه خبر در رابطه با زمان ثبت نام و آزمون استخدامی این وزارتخانه را به غیر اخباری که در پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش اعلام می‌شود غیرواقعی دانست.

رسول پاپایی گفت: وزارت آموزش و پرورش تاکنون هیچ خبری درباره زمان ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه اعلام نکرده است و متقاضیان شرکت در این آزمون فریب خبرهای غیر واقعی آزمون استخدامی این وزارتخانه را در فضای مجازی نخورند.


 آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۷ شهریور برگزار می‌شود

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روز ۲۷ شهریورماه خبر داد گفت: اطلاعیه مربوط نیز طی یک تا دو روز آینده منتشر می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ناصری زنجانی در نشست خبری مربوط به سی و دومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور، درباره جزییات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: هنوز ریزه کاری‌هایی باقی مانده است چرا که شرایط سنی و.. باید از سوی سازمان مدیریت به ما اعلام شود.
وی تاکید کرد: با نهایی شدن جزییات، اطلاعیه را طی یک تا دو روز آینده منتشر می‌کنیم.


وضعیت استخدام ۵ هزار نیروی جدید آموزش و پرورش/ آموزش دوره معلمی

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، با عنوان این مطلب که برای استخدام ۵ هزار نیروی جدید نیازسنجی شده است، تاکید کرد: این افراد باید دوره حرفه ای معلمی را بگذرانند.
عباس قنبری اظهار کرد: مهر ۹۵ اولین ورودی های دانشگاه فرهنگیان که ورودی سال ۹۲ هستند، فارغ‌التحصیل خواهند شد و این گروه از دانشجویان برای غنی‌سازی کیفیت آموزش و پرورش به بدنه این مجموعه وارد می شوند.
وی با اشاره به آزمون استخدام ۵ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش، افزود: این استخدام مصوبه مجلس شورای اسلامی و تایید وزیر آموزش و پرورش است و ماموریت آن به دانشگاه فرهنگیان داده خواهد شد و نوع انتخاب ها زیر نظر این دانشگاه انجام می شود.
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به نیاز این گروه ۵ هزار نفری به آموزش های لازم عنوان کرد: این استخدامی ها باید دوره حرفه ای معلمی را بگذرانند و یک سال زمان برای کسب صلاحیت های حرفه ای معلمی برای آنها پیش بینی شده است.
قنبری ادامه داد: آموزش در دانشگاه فرهنگیان بر اساس ضوابط مشخص و بر مبنای رشته های تحصیلی است.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای استخدام این نیروها نیازسنجی نیز شده یا نه، تصریح کرد: در وزارت آموزش و پرورش مرکزی به نام مرکز نیروی انسانی وجود دارد که وظیفه آن نیازسنجی است و بر اساس رشته ها، جنسیت و منطقه نیازهای موجود در حوزه نیروی انسانی را اعلام کردند.
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به این سئوال که متولی برگزاری این آزمون کیست، گفت: باید در این زمینه با وزارت آموزش و پرورش به توافق برسیم ولی قطعا برگزاری آزمون مشارکتی است.
قنبری همچنین درباره مسائلی که در آزمون پیشین به وجود آمده بود و عدم تکرار آن خاطرنشان کرد: مطمئنا اگر هیات رئیسه دانشگاه و شورای معاونان آموزش و پرورش تدبیری بیاندیشند که آزمون به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت برگزار شود و نیازهای منطقه ای مورد توجه باشند، شاهد برگزاری آزمونی مناسب و بی هیچ حرف و حدیثی خواهیم بود.


اطلاعیه آزمون استخدام آموزش و پرورش در چند روز آینده منتشر می‌شود

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: هماهنگی‌های لازم برای واگذاری آزمون استخدامی فرهنگیان به سازمان سنجش صورت گرفته و صورتجلسه نیز نهایی شده است و اطلاعیه مربوط به جزئیات برگزاری آزمون در چند روز آینده از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر در انتظار دریافت اطلاعاتی پیرامون شرایط و ضوابط آزمون از آموزش و پرورش هستیم که به محض دریافت این اطلاعات، اطلاعیه مربوط به جزئیات را بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌دهیم.
همچنین محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز روز گذشته اعلام کرد: مقرر شده است آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۷ شهریور امسال برگزار شود و زمان ثبت‌نام برای این آزمون نیز یازدهم تا هفدهم مرداد ماه است.
زاهدی ادامه داد: برگزاری این آزمون بر عهده سازمان سنجش است و حُسن این کار در این است که از ایجاد هرگونه اعمال نظر و شائبه‌ای جلوگیری می‌شود و افرادی که در آزمون و مصاحبه قبول شوند، حدود یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش می‌بینند.


آموزش و پرورش اطلاعیه آزمون استخدامی را فردا منتشر می‌کند

عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ،‌ در خصوص جلسه اخیر کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در این جلسه اعلام کرد می‌خواهد اطلاعیه آزمون استخدامی را امروز و فردا منتشر کند و استارت استخدام در آموزش و پرورش زده شود.

وی ادامه داد: جلسه امروز پیرامون آمادگی وزارت‌ آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید از نظر فضای آموزشی، نیروی انسانی و امکانات بود.

فیاضی افزود: وزیر آموزش و پرورش برنامه‌های خود را تشریح کرده و مشکلات را بیان کرد و بحث نیروی انسانی، سیاست‌گذاری‌های انجام شده و دستورالعملی که صادر کرده‌اند و اینکه کمبود نیروی انسانی از طریق به‌کارگیری بخشی از بازنشسته‌ها و بخشی از طریق قرارداد خرید خدمت انجام می‌شود، بیان شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به بحث فضای آموزشی گفت: مشکلات اعتباری در این خصوص وجود دارد؛ البته ۹۰ درصد اعتبارات آموزش و پرورش از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تخصیص داده شده است اما خزانه، ریالی پرداخت نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: این نگرانی وجود دارد که اول مهر ممکن است آموزش و پرورش مشکلات زیادی داشته باشد و باید این نگرانی را دولت رفع کرده و به دغدغه‌ها خاتمه دهد.


بخشنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش امروز صادر می‌شود

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بخشنامه شدن آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
عبدالوحید فیاضی ،  سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: وزیر آموزش و پرورش با حضور در جلسه امروز کمیسیون، از صدور بخشنامه آزمون استخدامی طی امروز خبر داد.

 

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (تاریخ شروع ثبت نام ۱۱ مرداد)

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (آزمون استخدام در تابستان)

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (برگزاری آزمون قطعی است)

استخدام آموزش و پرورش سال 94 ( تازه ترین اخبار )

استخدام آموزش و پرورش سال 94 (اعلام زمان استخدام)

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (آخرین خبر وضعیت برگزاری آزمون)

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (برگزاری آزمون در مرداد ماه)

 استخدام آموزش و پرورش سال 94 (استخدام 5 هزار نیرو)

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (صدور مجوز برگزاری آزمون)

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (خبر وضعیت برگزاری آزمون)

آخرین جزییات از شرایط برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

استخدام آموزش و پرورش (استخدام 5 هزار فرهنگی)


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پاسخ معادله را بدهید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.