توضیحات آگهی استخدامی:

 ۵ هزار نیرو به زودی در آموزش و پرورش استخدام می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما وزیر آموزش و پرورش در شهرستان اقلید با اشاره به ضرورت ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت : از طریق ماده ی ۲۸ اساس نامه دانشگاه فرهنگیان ،مجوز استخدام ۵ هزار نیروی انسانی بالای لیسانس با الویت دهی به فرزندان فرهنگیان و مربیان پیش دبستانی صادر شده و به زودی ابلاغ می شود.
وی افزود : با توجه به رشته ها و نیاز در مناطق مختلف ،پذیرش نیرو با رویکرد استخدام بومی انجام خواهد شد.
دکتر فانی گفت : در اجرای این طرح پذیرفته شدگان یک سال باید در دانشگاه فرهنگیان درس های مربوطه را آموزش دیده و در پایان گواهینامه ای مبنی بر صلاحیت استخدام در آموزش و پرورش از دانشگاه فرهنگیان دریافت می کنند .
وزیر آموزش و پرورش کشور این قول را نیز به پذیر فته شدگان در این آزمون داد که بلافاصله پس از دریافت گواهینامه استخدام شوند.
وی با اشاره به افزایش حقوق ۱۴ درصدی و افزایش ضریب فوق العاده شغل نیز گفت :رفع تبعیض دریافتی معلمان با سایر کارکنان دولت یکی از دغدغه های دولت است و دولت همه تلاش خود را در راستای تحقق آن انجام می دهد .

 

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (صدور مجوز برگزاری آزمون)

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (خبر وضعیت برگزاری آزمون)

آخرین جزییات از شرایط برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

استخدام آموزش و پرورش (استخدام 5 هزار فرهنگی)

 
 

1 نظر برای “استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ (استخدام ۵ هزار نیرو)

  1. تو رو خداااا این همه درس خوندیم چرا انقد مارو بی ارزش میکنید چرا هیچ جا خبری از تربیت بدنی نیس.چرا همه چی شده پارتی،خانواده شهدا،بچه های فرهنگیان.مگه بقیه ادم نیستند ارشد دارم از دانشگاه سراسری.اینهمه استخدامی هست یکیش تربیت بدنی نداره!!!!!!!! از طرف همه بچه های تربیت بدنی خواهش میکنم به مام رسیدگی کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پاسخ معادله را بدهید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.