توضیحات آگهی استخدامی:

متقاضیان استخدام در دستگاه های اجرایی کشور میتوانند جهت استخدام در : وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان عدالت اداری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز اورژانس تهران، استانداری خراسان شمالی و برخی از دستگاه های اجرایی استان، سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس) در صورت داشتن شرایط از طریق شرکت در آزمون به صورت کتبی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور در سال 1394 برگزار می شود و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی استخدام شوند

از این رو سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که داوطلبان می توانند برای ثبت نام در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال 1394 ، از طریق سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

نحوه ثبت نام : متقاضیان شرکت در آزمون سراسری باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مهلت ثبت نام : مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی سراسری دستگاه های اجرایی از 10 فروردین ماه 94 لغایت 17 فروردین ماه 94 می باشد.

هزینه ثبت نام : هزینه ثبت نام در این آزمون 16 هزار تومان (160.000 ریال) می باشد که متقاضیان باید با خرید کارت اعتباری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

زمان برگزاری آزمون : زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی بر اساس زمان بندی سازمان سنجش 1 خردادماه 94 می باشد.

متقاضیان می توانند برای اطلاع بیشتر از شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاه های اجرایی مذکور نسبت به مطالعه دفترچه آزمون اقدام کنند.

 

دانلود دفترچه راهنما و شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 1394 – کلیک کنید
خرید کارت اعتباری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور خردادماه سال 1394کلیک کنید
ثبت نام آزمون های استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در خردادماه سال 1394کلیک کنید
ثبت نام آزمون های استخدامی ویژه مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در خردادماه سال 1394کلیک کنید

 


4 نظر برای “آغاز ثبت نام در آزمون استخدام سراسری در کشور سال 94 / دانلود دفترچه راهنما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پاسخ معادله را بدهید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.