توضیحات آگهی استخدامی:

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: سازمان تامین اجتماعی موظف است پرداخت اضافه کاری افراد تحت پوشش این سازمان را نیز مبنایی برای محاسبه حقوق دوران بازنشستگی آنان قرار دهد.

اسماعیل جلیلی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری دستور کار کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: این کمیسیون یکشنبه (دیروز) به بررسی طرح استفساریه ماده (۵۹) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

نماینده مردم مسجد سلیمان، هفتگل و لالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با موافقت نمایندگان مقرر شد کسر حق بیمه از اضافه کاری کارمندان دولت در حقوق بازنشستگی آنان لحاظ شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی موظف است پرداخت اضافه کاری افرادی را که تحت پوشش این سازمان هستند را نیز مبنایی برای محاسبه حقوق دوران بازنشستگی آنان نیز قرار دهد.

بخشنامه ۵۲۷۱/۹۳/۲۰۰ جانشین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی معاونت نظارت و راهبردی رییس جمهوری ابلاع شده در ۱۷تیر ماه که از شهریور ماه اجرا شده است به علت حذف اضافه کاری از کسورات ایام بازنشستگی کارمندان دولت تحت پوشش صندوق تامین اجتماعی سبب کاهش ۳۰ تا ۵۰ درصدی حقوق آنان در هنگام بازنشستگی می شود در حالی که سال ها این کسورات را پرداخته اند، زیرا حقوق بازنشستگی در این صندوق بر اساس پرداختی های دو سال آخر محاسبه می شود.

در این بخشنامه اشاره ای به چگونگی بازگرداندن حق بیمه ای که کارکنان دولت در دوران خدمت خود بابت اضافه کارشان پرداخت کرده اند و یا تاثیر آن در مقرری بازنشستگی نشده است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پاسخ معادله را بدهید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.